21. maj 2015

Jeg stener stadig

Som man siger.... Eller noget.

Jeg er faktisk blevet lidt bidt af og male på sten her på det sidste, det er meget terapeutisk, sådan ala jeg tømmer lige hovedet. Jeg følger med i Facebook gruppen "Mal på sten" hvor jeg har lagt mærke til at de forskellige meget kreative mennesker har hver deres stil, okay ja, man låner og stjæler hinandens ideer, hvilket er tilladt, men man har jo ikke den samme streg.

Min stil har jeg nu fundet frem til, og det er realistiske (læs næsten i hvert fald realistiske) dyr der sidder på en sten. Tænker at de kan blende ind ude i havens forskellige bede. Så det fordyber jeg mig i og gøre. Hvis jeg bliver virkelig hooked, så måske dumpe et par stykker hist og her i folks haver (kun hos dem hvor jeg ved de ville synes det var sjovt)

Nå men, her er mit bud på en sommerfugle der sidder og nyder solens varme på sine udspredte vinger. Den tog dælme også lang tid, mange, mange timer. Mine materialer er billig akryl maling, en sort posca tusch (1MR), makemake colorfix og så selvfølgelig pensler, blyant, viskelæder og grill spyd




And Now in English

I actually enjoy painting on stones, here in the past couple of days, it's very therapeutic. In the Facebook group "paint on rocks" (mal på sten = As it is called in danish) there are some very creative people and they have their own style when it comes to painting on stones, okay, yes, you borrow and steal from each other, which are allowed in the group, but still they turn out different from the original.

I have now found my style, and it is kinda realistic (read almost realistic) animals sitting on a stone. I Think that they could blend in outside in the garden's different beds.. If I get really hooked, then maybe I´ll dump a few stones here and there in people's gardens (only in those peoples gardens where I know they would think it was a fun idea)

Anyway, here's my idea of ​​a butterfly sitting and enjoying the sun's warmth on its spread wings.it took a really long time painting it, many, many hours. My materials are cheap acrylic paint, a black Posca marker (1MR) make make Colorfix and of course brushes, a pencil, eraser and kebab skewers

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...