19. apr. 2016

Almost there... Or maybe not

English text is in bold and cursive
---

Langsomt, men sikkert så skrider det stille og roligt fremad med indretningen af det kreative værksted. Dog er jeg pt. gået lidt i stå, men finder forhåbentligt snart gejsten frem igen.

Men dejligt er det dog at kunne fortælle at en hel sæk stof og en af de store flyttekasser med krea materialer har fundet vejen frem til min venindes mor som er privat dagplejer, hvilket vil sige hun ingen offentlig støtte får til materialer ol. så tænkte det skulle gå til hende i stedet for at blive solgt eller bare smidt ud. Måske det derfor hun har strikket disse sokker til mig, som jeg bare knus elsker.

Slowly but surely I'm getting there with the organization of my craft room. However, at the moment I´m a little stuck, but hopefully the spirit will return to proceed.

However an entire bag of fabric and one of the large moving boxes with materials from my craft room have found it´s way to my friend's mom who have a private daycare, which means she
dosen´t get any finances from the government for materials and toys for the kids, so I thought it should go to her instead of being sold or simply thrown out. Maybe that's why she has knitted these socks for me, I just love them.


Men lidt får jeg da lavet... I marts måned, i starten af marts måned var vi til min mors fødselsdag, og hun skulle have en penge gave, men syntes det var sådan lidt fesent at komme med en konvelut med penge, så hæklede et måge sjal til hende. Hun elsker tørklæder og sjaler.

I lørdags var jeg så alene afsted til min svigerindes fødselsdag da kæresten skulle kører DM på Padborg Park, og jep han smuttede også lige over grænsen, og med hjem til mig havde han fudge som han kunne huske jeg har snakket vanvittig meget om, det er nok det slik jeg ikke kan få nok af. Tilbage til svigerinden, hun fik et hjemmelavet kort hvor jeg fik testet mine nye ZIG Clean Color Real Brushes. Skal nok lige have lidt mere øvelse, men vil lade kortet tale for sig selv.

But I have been making a little bit... In March we went to my mother's birthday and we planned to give her money so she could buy herself something nice, but I didn't just want to hand her an envelope with the money in it, so I crocheted her a seagull shawl. She loves scarves and shawls.

On Saturday I was at my sister in laws birthday, my boyfriend wasn't with me because he had to go to attend a Cross Championship at Padborg Park, and yep he went across the border, and bought some fudge just for me, he remembered that I've been talking crazy about fudge I just love fudge and can´t get enough of it. Well back to my sister in laws birthday, I made her a homemade card where I got to test my new ZIG Clean Color Real Brushes. Gonna need a little bit more practice, but will let the card speak for itself.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...