7. jan. 2017

Guest Designer 2017

English text is in bold and cursive
----
Jeg har været så heldig endnu en gang at være med som Gæste Designer hos The Paper Crafting Magazine. 

Endnu en gang er det hvor jeg viser frem af den måde jeg laver Art Journaling på. 

Et nyt år er allerede skudt i gang, og jeg glæder mig til at være med endnu et år. I kan læse præsentations artiklen ved at klikke på billedet herunder. 

I have been fortunate once again to participate as Guest Designer at The Paper Crafting Magazine.


Once again I'll show how I do Art Journaling.



A new year has already been kicked off, and I am excited to be on the design team once again. You can read the article where the new guest design team is beeing presentet by clicking on the picture below.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...