29. sep. 2012

Tak fordi du er speciel

Jeg har en veninde, eller det vil sige jeg har flere veninder, men dette indlæg handler om en bestemt veninde. Nu vil jeg ikke nævne nogen navne, Charlotte... 

Hun er min inspirations kilde til dette kort.
Vi mødtes på et kursus sted her i Randers, og faldt i snak, og fandt ud af at vi faktisk kunne rigtig godt sammen. Så kontakten er blevet holdt ved lige, og jeg er så glad for at jeg har hende i mit liv, hun tilføre det glæde og sjov. Sjov? Ja, vi deler den samme, sorte, sorte, sorte som i virkelig kuldsorte humor, vi skal helt derud hvor det til sidst kun er os der forstår pointen.

Hun er sådan en person, man bare føler man kan dele alt med, og man ved hun er der for en.
I bund og grund et fantastisk menneske...

Inden jeg begynder og græde over hvor gode venner jeg mig, vil jeg hurtigt hoppe tilbage til hvorfor hun er inspirationen til dette kort.

For noget tid siden, var vi inde i byen og glo-shoppe, hvilket ikke gik så godt, for der blev da købt lidt, men ikke mere end at vi kunne bære det selv.

Men butikkerne lukkede og hvad gør man så?
Jo man sætter sig da ind i den enes bil og fortsætter snakken, heldigvis har hun tæpper i bilen... 
Klokken ni besluttede vi os for at kører hver til sit, det var begyndt at blive en anelse koldt.

Hele vejen hjem kunne jeg ikke lade være med at tænke, hold nu op hvor er hun bare speciel, på en  god måde selvfølgelig, og med et stod et layout til et kort klart for mig, så hjem og finde den første bedste post it og hurtigt tegne ideen ned. Her er hvad jeg kom frem til
Indeni kortet har jeg sat endnu en lille robot mand... Bare fordi...jeg havde lyst...
Eller nok nærmere fordi jeg have en i overskud 

PS: Jeg skal være sammen med hende vi ikke nævner ved navn, Charlotte, i dag... GLÆDER mig.


2 kommentarer:

  1. Super flot kort:-) Og hvor er det bare skønt at man har sådan nogle venner:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie,
      Tak skal du have.
      Og ja det er super dejligt og sådanne venner. De er nu og vil altid være guld værd.

      God weekend til dig :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...