2. okt. 2012

Du kan ikke gætte det

Her er en lille teaser over hvad jeg sidder og pusler med...
De små grå er på overarbejde og drilletrolden, melder tit sin ankomst.

Men igår nåede jeg heldigvis et rigtig godt stykke, og det egentligt meget godt, smerter taget i betragtning, med både lim og drilletrolde.

Kan du gætte hvad jeg har gang i?


Og ja drilletrolden sneg sig med på billedet

Hvad har du gang i af kreative sysler?

Var i søndags i bio med en veninde og se filmen TED, der var jo halv pris på alle film, og ja, så det blev den. 
Hun syntes den var plat, men den passede lige til min humor. Men med det sagt, ja så ville jeg nok ikke betale fuld bio pris for at se den, så hellere vente til jeg kunne leje den. Men den var sjov.

Ellers sker der ikke det vilde her. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...