9. dec. 2013

En lille hue af fri fantasi...

 det er noget nissen ka´ lide

Eller, det bilder jeg i hvert fald mig selv ind... Sad i går og nørklede lidt, og kom frem til en opskrift på en lille nissehue, som jeg nu blev godt tilfreds med.
Holdte tæppe hækle fri i går... Nok ikke lige den bedste idé, men som jeg skrev i forrige indlæg regner jeg ikke med og kunne nå det til den 23 dec. 

Men her er hvad det blev til, en lille nissehue... Hvorfor er det lige at miniature er så lækkert?!


Synes nu ikke der er noget så afstressende end bare at sætte sig ned med garn og hæklenål og så bare gå i gang. At få det ud der ligger opg gemmer sig i fantasien.






3 kommentarer:

  1. Hejsa!
    Hvor er den flot og søøøød!!! Har du en opskrift på den du vil dele? :)
    God jul!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ingen opskrift desværre, det var sådan et nu prøver jeg lige projekt, fik kun skrevet det halve ned, og det er skrevet en anelse kryptisk, hvilket jeg er god til, men som jeg så ikke forstår dagen efter... :/

      Slet
    2. Men mange tak skal du have :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...