23. dec. 2013

Og så igen

Hobbybodens Blog kan man i dag se endnu et af mine julekort.
Man bliver altså lidt stolt når man sådan ser andre vise ens ting.

Kortet er igen, ligesom mit Ruddolf kort, et meget simpelt kort.
Materialerne jeg har brugt til kortet, ja dem kan du alle se listet over på Gittes dejlige blog, så dem vil jeg ikke komme videre ind på her.

Men kortet er ligetil og nem at kopiere, man behøver jo ikke at lave et præcist magen til, man kan jo blot lade sig inspirere af det.



Nu er det jo lillejuleaften i aften, hvad skal du bruge den sidste ventetid på?

Her i huset skal der vist ikke lige ske det vilde. 
Tror den står på god gammeldaws afslapning, inden det for alvor går løs.
Måske jeg liiige kan få sneget lidt kreativt ind.

Glædelig jul til jer derude :)





4 kommentarer:

  1. Wow et flot kort, elsker at det er så simpelt og alligevel så julet

    SvarSlet
  2. Flot kort jeg har kigget på hobbyboden kan du forklare hvad dette er og hvordan man bruger det?

    - Distress ink - Broken China
    - Perfect Pearls mist (vand og pulver)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina, tak for det.
      Distress ink (i farven Broken China) er en langsomttørrende ink/stempelfarve, som du kan male, sværte, duppe, sprøjte med vand osv. osv for at give dine projekter, karton, papir eller fotos et 'distressed' (slidt) udseende.
      Også rigtig velegnet til farvelægning af stemplede motiver.

      Perfect pearls er et fint pudder, som du f.eks. kan børste ud over stempelmotiver stemplet med den specielle Perfect Medium sværte eller Versamark sværten og opnå supperflotte effekter.
      Kan f.eks. også blandes i vand og bruges som mist-spray eller blandes i embossing pulver.

      Jeg håber dette er svar nok :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...