7. okt. 2012

2 x 1 i forskellig udgave

Riiiing, Riiiiing, Riiiiiiiiiiiiiing....
"Det Ria?"
"Hej, det er mor"
"Hej mor, hvad så?"
"Du og Poul skal vel med til fasters 80 års fødselsdag, ikke?"
"øhh jo, hvorfor? Det skal I vel også?"
"Jo, jo det skal vi."
"ok"
"jaaa..." 
STILHED
"Mor, ville du noget bestemt?"
"Nå men, det var bare fordi at, jeg sådan tænkte at du vel selv laver et kort til hende?"
"Jaaa, det havde jeg da tænkt mig"


Mor fortsætter:
"Ok, jamen jeg er sikker på at det kommer til at se godt ud"
"Skal jeg også lave et I kan have med?"
"Gider du det? Jamen det ville være alletiders! Og jeg skal nok betale for det, ligesom alle andre gør det"
"Det okay, jeg laver et... Hvordan skal det være..."
"Lilla"
"Lilla? Med blomster? Eller har du nogen andre ønsker, ideer?"
"Lilla med blomster"
"Ok mor, jeg laver et, men kan vi ikke snakkes ved senere så?"
"Det kan du tro, Hils Poul når han kommer hjem"
"Skal jeg gøre, du hilser daddy"
"Hej, hej..."
dut, dut, dut, dut, dut.....


Endnu engang tillykke med de 80 år faster, det var en super hyggelig dag.




2 kommentarer:

  1. :) godt at kende nogle der har styr på det med kortene (jeg ringer altid til min søster)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina,
      Ja kender også en del hvor der ligger faste bestillinger hver år, synes det er ret sjovt. Og har jo intet imod det :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...