11. feb. 2013

Free stuff & DIY´s er altid dejlige!

Nu når jeg ikke selv kan lave noget og dele med jer,
har jeg fået surfet en del, på nettet, dog i snegle tempo, men har fundet nogle lækre gratis ting som jeg istedet kan dele med jer:

Free Valentine´s Printables
Den første jeg faldt over var misstiina som har ikke blot én men hele fem gratis valentines projekter man frit kan downloade, printe ud og lave. 
Du kan blandt andet finde en gaveæske, tandstikflag og kort med tilhørende kuvert... Altså mange lækre ting. Linket til siden har du lige HER

Brown Pony
Den næste gratis ting, er en DIY, på en hæklet brun pony, synes den er rigtig kær.
Opskriften fandt jeg hos: aprildraven.
Opskriften er godt nok på engelsk, jeg kan personligt ikke hækle efter en dansk opskrift, da jeg har lært at hækle på engelsk. Så her må I lige bære over med mig.... 
Men opskriften finder du lige HER
Vil lige skynde mig og sige at pigen bag bloggen ialt har 32 gratis opskrifter, så der er lidt at vælge imellem, faldt dog for hesten.

Free Printable Valentine´s Day Tags
Hos My Sister´s Suitcase fandt jeg nogle rigtig søde tags, som man hurtigt og nemt lige kan printe ud og lave mange søde ting af. Især kort. Der er også lidt ekstra godter, som også er gratis, alle under samme tema: Kærlighed. Men kig ind HER hvis du er interesseret.

Cinco de Mayo Piñata Cookies
De her kager er simpelthen noget af det mest fantastiske jeg længe har set, ja okay nu er det ikke fordi vi her i Danmark gør så meget brug af Piñataer, men jeg tænker at man da sagtens kunne lave disse småkager med m&m´s her i fastelavn tiden, de er da for cool. Det gør det jo så heller ikke værre at det er en video DIY på hvordan man laver dem, LOVE IT! Du kan finde det hele lige HER
Her er lige en lille note, i opskriften skal man bruge noget der hedder "Cream of Tartar" det er et biprodukt fra når man laver vin... I know, what?! Men som en erstatning for "Cream of Tartar" kan man bruge citronsaft. 2 teskefulde citronsaft svare til 1 teskefuld "Cream of Tartar". Håber det kan hjælpe lidt :)

Nå men håber du finder noget du kan bruge, eller lader dig inspirere af disse dejlige ting og sager.
God fornøjelse.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...