14. feb. 2013

Se hvad jeg fandt

Nu da jeg (pga. min hånd) ikke kan lave ret meget kreativt, er jeg begyndt at rydde op på min computer, og wow for en masse der kan slettes... Men er faldet over nogle kort som jeg da helt har glemt at vise her på bloggen.
Ps. Kan sige at jeg har været ved lægen, der er ingen bedring, men der har dannet sig en del væske i mit håndled, og skulle hilse og sige at det gør nuller naller. Så nu den bundet ind efter alle kunstens regler. 

Den 01. januar i år (2013) havde en dejlig veninde fødselsdag.
Hun havde rund fødselsdag for 3. gang

Samme dag som vi var inviteret til fødselsdag, var vi også inviteret til indflytter fest.
De, hendes kæreste og hende, købte nemlig deres drømme hus sidste år.
Hvilket er rigtig lækkert for dem.

Nå men med alt hvad der er sket, kom jeg helt fra at jeg ville vise jer det kort jeg lavede til hende.
Et lidt utraditionelt kort for mig, piget, med piget på... Hmm, men blev oki tilfreds med det.
Hun blev i hvert fald glad og det er jo hvad der tæller mest.

And here it comes:


Og dette kort var ikke kun "smykket" på forsiden, havde fået det lavet således at når man åbner det, så kan man se det øverste bille i al sin herlighed, og ja så en lille tekst.


Hvis nu man er i tvivl, jep så er jeg rødhåret... En dejlig farve.
Hvilket min veninde som fik kortet også er, så pigen på indersiden af kortet, ja det kan jo være os begge to.

Kan i have en dejlig aften der ude, nu det er valentines day, og alt det der... :)
Og ikke mindst, en dejlig lille-fredags-aften






2 kommentarer:

  1. Sødt kort. Men du skriver der er andre du har glemt at vise, skal vi ikke også se dem var?

    god bedring og god weekend. (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)
      Tak skal du have, og jo de andre kort kommer også på, løbende. Da jeg jo desværre ikke kan lavet noget kreativt, må jeg jo vise det "glemte"
      God weekend til dig også.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...