3. aug. 2013

Så ligger der en DIY der

Er da lidt sjovt, når man sådan en VARM lørdag lige vil sidde i skyggen og tjekke lidt hist og her på nettet... Da man så hopper ind for at se hvad der sker af nye spændende ting og sager på scrapfactorys blog.

Hvad ser man så der, tihi, ens egen sløjfe DIY ;) 
Så er der endnu flere der kan få glæde af den, eller lade sig inspirere af den. 

Jeg har også noget andet virkelig spændende nyt som jeg virkelig gerne ville fortælle jer om, men det holder jeg lige lidt for mig selv endnu, så bær over med mig... Der kan godt være lidt langt mellem mine indlæg.

Der kommer til at ske nyt. Så meget kan jeg da sige.

Puha, denne varme den er godt nok vild. Men klager ikke, det er dejligt at det er varmt. 
Så længe man har isterninger i fryseren og koldt vand i køleskabet.
Og gudskelov for iskaffe, hvad skulle jeg da ellers gøre :)



2 kommentarer:

  1. Hej :)
    Du laver nogle virkelig søde ting :)
    Jeg har længe været på jagt efter Tombow limen, hvor har du fundet din??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Sofie,
      Tak, hvor er du sød :)
      Gætter på det er den flydende du tænker på, da webshoppen kreative fornemmeler stadigt var aktiv købte jeg den der, men den er desværre lukket. Nu er jeg så småt ved og skifte over til glossy accents, som jeg elsker!!! Og er den jeg bruger til ALT! Vil varmt anbefale den.
      Denne kan købes hos fx ScrapFactory.dk eller Hobbyboden.dk begge steder til 59,-

      Den anden leder jeg også selv stadig efter en forhandler af her i Danmark. Så hvis du finder en må du gerne skrive til mig, og jeg lover selvfølgelig også at smide en kommentar her, hvis jeg finder en forhandler :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...