2. aug. 2013

Dåbskort til dreng og pige, et design

Ja lige pt. sker der så meget nyt herhjemme at jeg slet ikke kan følge med.

Alle dage går for hurtige og der er alt for meget der skal nåes... Meget af når jeg bare ikke, kender du det?

Jeg kan altså heller ikke liiiige helt forstå at jeg på mandag allerede har fødselsdag igen, IGEN?! Jeg er jo lige blevet 30, hvorfor allerede igen? 
Har heller ikke fået inviteret eller planlagt noget som helst. Nu har jeg jo prøvet det der med fødselsdag 30 gange, så at springe en over, gør nok ikke det stor.

Nå men tilbage til dagens egentlige emne... Dåbskort. Jep det er jo den alder man nu har, hvor venner begynder at få børn. Derfor skal der også laves dåbskort, jeg er kommet frem til et design der gør det nemt (for mig selv) lige gyldigt om det er til en dreng eller en pige, se bare her:
Selv er jeg godt tilfreds med resultatet... 
Udover at du kan se dem her, og forhåbentligt lade dig inspirere, kan du se med HER hos ScrapFactory, hvor de også er vist, og der er henvist til de forskellige materialer.

Kan du nu have en rigtig dejlig weekend derude :)
Ps. har du set det, vi får 32 grader i dag??




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...