15. okt. 2014

Pimp My Present pom pom

Kender du det at du køber en gave, 
får en pakket ind i butikken, men den ser altså lidt kedelig ud??

Har et lille hurtig tip til hvordan du hurtigt og nemt kan pifte den lidt op
Gør det med en mini pom pom

Min gave endte med at se sådan her ud:


Og her er videoen der viser hvordan jeg super hurtigt fik den lavet :)
Elsker bare de små ting der er nemme lige at lave.


Update på tæppet, det går fremad og er nu over halvvejs, ikke meget, men ER over halvvejs og det tæller vel også?? 

Ellers er jeg ved og se på hvad jeg skal lave af julerier her til julen. En på KreaTroldens Facebook side kunne godt tænke sig at se en video der viser et foldet papirs juletræ, så den er jeg også ved at kigge på.

Men er altså heller ikke helt færdig med at lege med perler endnu :)

Hvad hygger du med??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...