31. okt. 2014

Jeg døber dig... og dig

Kæresten og jeg har været til Barnedåb x 2 
Tvillinger og så en af hver :)

Det var vores udlejers (som også er vores venner) børn der skulle døbes, en lille pige: Dicte og en lille dreng: Ulrik. Nogle rigtig søde og kønne børn. 

Deres storebror Asger var en stolt storebror, og han var bare så dejlig at se i den rolle.
Dagens absolut bedste spørgsmål var da Dicte (som blev døbt først) var blevet døbt, og Asger trak hans mor i ærmet og spurgte "hvaaa er hun så døbt nu?"
Syntes altså det var rigtig sødt. Især fordi det blev sagt så højt at hele kirken begyndte at grine, selv præsten.

Gaven, eller gaverne var tøj og et stk hjemmehæklet bamse til hver, serveret med dette kort



På grund af travlhed og at klokken sagde 23:43 da jeg startede på kortet, blev det et simpel kort, produceret på 17 minutter. Men synes nu stadig det er et sødt simpelt kort.

Jeg benyttede mig af paper piercing da jeg lavede uroen, embossing til tekst, stjerner og hjerterne




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...