21. sep. 2015

How You Doin'?

For English version look beneath the pictures.
----

Jep jeg har også engang set venner, det var nu en god serie.

Men hvordan har du det? Hvad går du og laver?
Selv har jeg mange jern i ilden lige pt. er stadig i praktik hos Prima Beer i Hobro, hvor jeg stadigt håber på at blive en permanent del af medarbejderstaben.

Derudover er jeg også startet på et kursus i Digital Markedsføring, i dag, var vores anden "rigtige" dag hvor vi var i gang. Indtil videre virker det lovende, er meget motiveret og glæder mig til at de fylder en med en masse ny viden. I alt er vi 6 kursister og alle nogle dejlige mennesker, undervisere har vi to af, og de er også nogle rigtig dejlige mennesker. Kan man få en meget bedre kursus start end det?

Hvad mere? Jo jeg havde jo besluttet mig at i år skulle været året hvor jeg lærte mig selv at tegne øjne, ikke realistiske øjne, men sådan lidt manga, tegnefilm jeg skal komme efter dig øjne... Endelig har jeg knækket koden, og det er ved hjælp af KreaTrolds matematik, se billederne så forstår du hvad jeg mener.

Jeg har fået købe en bunke Posca tusser, så nu skal alle stenene på Djursland passe på, ellers maler jeg dem.

Er også kommet i gang med at hækle til mig selv, en cardigan har jeg besluttet mig for, kan  vel ikke være en dum start. Vi får se. Måske det ender ud med og være endnu et evighedsprojekt der ligger i kurven og skriger på at blive gjort færdig.
Hvis du klikker på billedet kommer du frem til mønsteret






 Link til mønster

And Now in English
So how you doin'?? 
Yep I also once watched friends, it was a good series.

But how are you? What are you doing these days?
I have so so much on my plate right now, I'm still an intern at Prima Beer in Hobro where I ever so much hope to become a permanent part of their team.

In addition to that, I also started a course in Digital Marketing, today was our second "real" day of learning. So far it seems promising, I'm very motivated and looking forward to the upcomming weeks, In all, we are six students and all of them are lovely people (me included, just kidding), the "teachers", we have two, are also some really lovely people. Can you get a much better start on a course than that?

What else? Yes, I had decided that this year had to bee the year where I taught myself how to draw eyes, not realistic eyes, but kinda manga, cartoonie... Finally I cracked the code, and it was by using KreaTrolds mathematics, take a look at the picture and you'll understand what I mean, lol.

I bought a bunch of Posca markers, so now all the stones in Jutland have been warned, I'm gonna paint them all (or maybe just a few of them).

I have also begun to crochet something for myself, a cardigan, I'm thinking that surely that can not be so hard, but we'll see. Maybe it ends up being an eternal project which just lies in my crochet basket and crying out to be completed.
You can find the pattern by clicking on the image of the pattern and yarn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...