13. sep. 2015

When I Fall in Love

English text below the pictures
----

Jeg er medlem af en gruppe på facebook der hedder "Art Journaling - Danmark" hver måned er der en udfordring hvor man skal lave en side, hvor der er 3 elementer der skal indgå på siden, derudover er der frit slag på alle hylder. Det er nu lidt sjovt at se de forskellige forslag til sider der kommer ud af det.

I denne måned var det disse 3 elementer der skulle indgå på siden:


  1. Farven Rød
  2. Stjerner
  3. Blade
Hmm.... vil indrømme at til en start havde jeg ingen ideer, overhovedet! Men så en dag hørte jeg en gammel Art Garfunkel sang "When I Fall in Love" dét skulle være min tekst på siden (der behøver ikke være en tekst, jeg kan bare godt lide det) Ud fra denne sætning kunne jeg bruge ordet Fall som et ordspil, Fall = Efterår så havde jeg mine blade og den røde farve på plads... Så manglede jeg bare stjernerne. De er der men du skal liiige se godt efter. Materialer jeg har brugt er listet sidst i denne post.



And Now in English
I am a member of a group on Facebook called "Art Journaling - Denmark" each month there is a challenge where you have to create a page where there are three elements that must be included on the page, otherwise you decide how your page is going to look. It is quite funny to see the various pages that the other members create.

The elements this month where:
  1. The color red
  2. Stars
  3. Leaves
Well .... I will admit that I had no ideas at all at first! But then one day I heard an old Art Garfunkel song "When I Fall in Love" decided that this quote from the song should be my text on the page (You don't have to have a text on your page, I just like it) From this phrase I could use the word Fall as a pun, so I had my leaves and the color red in place ... The stars, well they are on the page, but you need to look closely. Materials I have used are listed at the end of this post.

Materialer/Materials
  • Creme farvet karton / Creme colored cardstock
  • Akryl Maling fra Søsterne Grene / Acrylic Paint
    - Green Mid
    - Crimson Red
    -Chopper
    - Vandyke Brown
    - White
  • Winnie & Walter stampset
    - Scenery: Big Bang Confetti
  • Gesso, 2 lag / 2 coats
  • Distress Ink
    - Fired Brick
    - Crushed Olive
    - Vintage Photo
    Peeled Paint
  • Printer paper w/quote
  • Lawn Cuts Die
    - Small Stitched Leaves
  • Memento Dual Marker
    - Tuxedo Black
  • Decoupage Mat / Mod Podge (mat)
  • Hybrid gel grip DX, Pigment gel ink pen in white
  • Glossy Accents from Ranger
  • Pigma Micron 03, Archival Ink, in black


2 kommentarer:

  1. Det er en super flot side. Tak fordi du vil være med på udfordringen. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa,
      Tak skal du have :) Ja den var ikke nem til at starte med. Hehe. Men som sagt inspiration kan komme mange steder fra, og nu ved jeg hvad efterår og Art Garfunkel har til fælles, denne side ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...