29. jun. 2011

Min mors hæklerier

Evighedsprojekt, puha sådan et har jeg endnu ikke selv, men det kan jo være det kommer. Min mor derimod har et af slagsen. Hendes projekt startede ud med og være en ganske almindelig oldemorfirkant, som så bare voksede, og voksede, og voksede...


Det hele begyndte med at mor havde besluttet sig for at lære at hækle, og at hendes læremester skulle være min kære moster, altså hendes søster. Mor fangede også hurtigt ideen bag det at hækle, hun glemte bare at bryde garnet da oldemorfirkanten havde den rette størrelse.

Så nu nogle måneder senere, er hun oppe på at have en oldemorfirkant der måler 140x140cm. Jeg tror ikke, at hun helt selv ved hvad hun skal bruge denne oldemorfirkant til, så mor, her kommer et super godt foreslag, hvis jeg skal sige det selv. Gem oldemorfirkanten til en dag hvor vejret alligevel ikke er til andet end varm cacao og nybagte boller. Tag så oldemorfirkanten med ind i stuen, smæk en god film i dvd afspilleren, vikkel dig godt ind i oldemorfirkanten (som nu er blevet til et oldemortæppe) og HYG dig.  OG HUSK bollerne og den varme cacao

Undskyld håret, havde tilbragte dagen med at kører motorcykel



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...