28. jun. 2011

Oreos anyone?

Søndag var vi i sommerhus hvor min kæreste skulle lave diverse reparationer og deslige... Af den simple grund, at det skulle være klar til endnu en udlejnings sæson. Hvilket det så også blev.

Så min søndag gik med at hækle. Jeg var taget med op i sommerhuset, hvor jeg fandt mig en dejlig plads i solen. Jeg endte op med at hækle 11 oreos og nedenfor kan I se resultatet.


 Så nu går min søgen videre efter nye opskrifter på hæklede ting. Selv har jeg fundet 2 som jeg tror jeg vil kaste mig over, skal bare lige have haft i noget godt garn i de rigtige farver. Nå men, opskrifterne er på henholdsvis æg (som i hvide hønseæg) og den anden på svampe (champignon) Men jeg ved ikke rigtig om jeg skal igang, eller se om jeg kan finde nogle andre opskrifter. Nu må jeg se hvad det bliver til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...