18. feb. 2012

Kom bare over...

Er så heldig i dag at få besøg af min rigtig gode veninde Camilla, hun kommer her i aften. Skal lære hende og lave mørbradgryde ala min mor.

Meeen hun kommer også for at besøge kattene, hun er rigtig glad for katte. Desværre er hendes egen blevet kørt ned, og overskuddet til en ny er der ikke pt. Så hun benytter sig af mine. Hvilket også er super. Hun er også den person som jeg uden tvivl ville overlade dem til.

Så nu er huset gjort rent fra stue til kvist og manden er sendt i byen, så nu er der lige en ledig stund til at blogge lidt.
Men før jeg satte mig herhen gik der sommerfugl i den. Jeg elsker sommerfugle, de betyder noget for mig. For laaang tid siden købte jeg Hero Arts clear stamps antique engravings, som er sommerfugle og så flere sommerfugle, og det var faktisk den eneste grund til at jeg købte dem. Men har besluttet mig for at finde på noget at lave med dem... I første omgang er der blevet stemplet 108 sommerfugle, Startede og kunne så ikke stoppe, eller... besluttede at jeg ville prøve at stemple dem på alle de farver papir jeg har. Meeen tror jeg har en ide om hvad jeg vil med dem, men vil lade den hænge her, så i må prøve at gætte jer frem til hvad jeg skal med 108 sommerfugle, i hvert fald indtil videre.

Kan I have en god lørdag derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...