20. feb. 2012

Say something nice

God morgen og goddag alle sammen.
I dag er krea fri dag, i hvert fald indtil videre, Så morgnen har stået på oprydning og let rengøring. Ahh at kunne slappe  af allerede klokken 10... Så sidder nu med en kop dejlig kaffe og surfer lidt rundt på nettet, da jeg faldt over dette klip. Synes initiativet er så fantastisk, sådan noget skulle vi tage og gøre herhjemme i Danmark.

Så her er mit "Say something nice"
"... Jeg er glad for alle de mennesker der har valgt at følge med på bloggen her, de dejlige kommentarer jeg får og den gode stemning der er her i blogland. Min familie og mine dejlige venner. 
Håber I alle derude må få en dejlig uge"

Med det sagt, synes jeg bare i skal nyde denne lille video, jeg kunne ikke lade være med at smile i hvert fald
Faldt også lige over denne video, der hedder gotta share, så det bliver jeg jo nød til.
Det er midt under en konference, hvor (plangt med folkene bag selve konferencen) en taler bliver budt velkommen, han beder så alle om at slukke for deres mobil telefoner, hvorefter han bliver afbrudt af en mand der bryder ud i sang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...