25. jan. 2013

Billedløs, men nu det jo snart!

Altså snart den 1 februar... Ja oki der er en lille uge, hvis man tæller i dag med, til det er den 1. februar. 
Sidste år lavede jeg en kort serie som jeg kaldte for "8 days of valentine"
kortene havde alle samme tema, nemlig kærlighed. 
I år vil jeg lave den samme serie, denne gang kommer den dog til at hedde "14 Days of Valentine"
hvorfor nu det? Jo fordi valentines dag er den 14 februar og der for er der plads til 14 kort :) et kort for hver dag op til den 14. Den 14 bliver så lidt speciel, der får i det kort og de løjer jeg laver for manden her i huset at se... Og ja jeg tør godt skrive det her, for tror ikke han læser med som sådan, hvis du gør skat, så spring lige dette indlæg over?!

Håber I vil følge med :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...