21. jan. 2013

Endnu en perle & din mening, tak :)

Puha sikke en weekend, impuls speed shopping med en veninde fredag aften i Randers Storcenter, tror aldrig vi har brugt så kort tid (½time) på at få købt en fødselsdags gave, et sæt tøj til mig og få kigget vinduer, det gik pænt stærkt. 

Men så havde jeg da lige et nyt look, noget jeg normalt ikke ville gå i som jeg kunne tage på til den indflytter og 30 års fødselsdagsfest som vi var til i lørdags. Kæresten kørte tidligt hjem da han om søndagen skulle ud og kører... Så det var forståeligt nok.

Til festen fandt vi også ud af hvorfor det hedder et samtale køkken, hele festen, gik fra at spise og hygge os inde i deres ellers hyggelige stue, til at være en samtalekøkkens fest. Det var så hyggeligt. Men som min veninde sagde dagen efter til mig, det gjorde egentligt ikke noget at festen blev holdt i køkkenet, for så blev hendes trægulv skånet for div. pletter hehe... Ja man skal vel altid se tingene fra den lyse side af hehe. Ikke at der var nogle negative sider :) 

Men nu er det så også sådan at jeg har endnu en lille, eller det vil sige to, perle DIY`s
igen på is, men har fået en idé til hvad man kan bruge disse is til, men den får i senere.

Lad os starte med de to DIY`s

Denne is kan man jo lave i et utal af farver, så det er egentligt bare et grundmønster til isen.
Håber i kan bruge dem.... 

Ellers er jeg igang med at arbejde på andre mønstre også.

Nu til jeres mening.
Oki, jeg har en kollega, som laver armbånd.
Hun spurgte mig så i fredags om jeg ikke kunne tænke mig lige at vise jer dem, for og høre jeres mening om dem. Så grib til tasterne og kom med din mening. 

Ideen med dem er, om vi skal lave dem om til sådan nolge samlede kits man kan købe og så have alle materialer til at kunne lave disse armbånd, eller om vi bare skal have dem som løse dele i butikken, eller om hun bare skal lave dem selv og så sælge dem. 

Men sådan her ser de ud:










3 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine Is :)
    Glæder mig til at se hvad din ide med isene er :D

    Synes armbåndene er rigtig fine :D
    Synes både ideen om et kit, og om de færdige armbånd er rigtig gode :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rodehoved :)
      Tak for dit svar ift. armbåndene, det vil jeg straks give videre... Er nu nok mest til at de sælges som kit, arbejder jo i en hobbyforretning. Tror de ville sælge godt.
      Kh Ria-K.

      Slet
  2. Hvis nogen har brug for farve nr. altså dem jeg har brugt, så sig til og jeg skal skrive dem ned... :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...