12. mar. 2013

Det for vildt!

Helt vildt!

Kan du se noget nyt der er sket på bloggen?
Jo, kig nu godt efter ;)

Ok, her får du en ledetråd, kig ovre til højre...

Ja, nemlig... Jeg er blevet en del af det nye designteam hos ScrapFactory

Det er så vildt! Jeg så tilfældigt at de søgte efter nogen, og ja... Der ville jo ikke ske noget ved og prøve sig frem tænkte jeg, og sørme om ikke de kunne bruge mig. Blev så glad, var helt høj over at de faktisk kunne bruge mig.

Så nu glæder jeg mig bare rigtig meget til at vise hvad jeg har at byde på.
Håber selvfølgelig at i vil følge med :)


TÆNK at få lov til at vise ens hobby frem på den måde, dét er da fantastisk.




2 kommentarer:

  1. Velkommen til ScrapFactory-teamet. Glæder mig til at se hvad du får lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annette,
      Tak skal du have.
      Er godt i gang :) Og nyder det.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...