19. mar. 2013

Skal vi følge hinanden ?

Jeg har 72 faste læsere som jeg alle er glade for hver og en...

Men nu er der en risiko for at jeg mister jer, desværre, og det vil jeg jo helst ikke...

Nu er det sådan, jeg har overført hver og en blog som jeg følger. 
Men er overbevist om at der findes mange andre skønne blogs derude, som jeg endnu ikke har opdaget, så hvis du gerne vil have at jeg følger dig via bloglovin, så skriv lige din blog adresse herunder,
det gør jo også at andre læsere også har mulighed for lige at opsnappe din blog og læse med!

Du kan like mig ved at trykke på linket ude i højre side :)

The vintage hausfrau er stedet jeg faldt over alt dette, så smider lige et link HER til hendes blog og det her omtalte indlæg

Follow on Bloglovin

Håber du stadigt har lyst til at læse med



2 kommentarer:

  1. Du kan følge mig på bloglovin' ved at søge på "annemarisunivers".

    Der er link til bloglovin' på min blog http://annemarisunivers.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg har også overført alle de blogs jeg følger og dermed også din :) Jeg har også et link i sidebaren på min blog, hvis du har lyst til at følge mig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...