24. mar. 2013

Her til sidst...

Ja oki, der er heldigvis et par timer endnu før vi slutningen på denne weekend.

Weekenden hvor vejret har været (næsten) perfekt, sol en er kommet til sin ret, og varmen trænger så småt igennem, lækker - lækker

Weekenden hvor Århus Post-Orkester blev Danmarksmester for 3. gang - STORT TILLYKKE. Har en skøn veninde der er meget glad lige for tiden.

Weekenden hvor kæresten kom hjem efter at have været i Frankrig

Weekenden hvor jeg lå med migræne det meste af lørdagen - Nedtur

Weekenden hvor jeg bagte en chokoladekage, som af en eller anden årsag giver prikken (synes jeg) på tungen, nogen der kan forklare hvorfor det kan være?

Weekenden hvor jeg har arbejdet på at lave en ny DIY til jer... og har flere som kommer løbende.

Lige lidt weekend indblik her hos mig, har nydt at have en weekend uden planer, en weekend hvor jeg bare har kunnet slappe af. Har nydt det.

Men, starten på weekenden var nu i særklasse, synes jeg, her den sidste uges tid, har et egern kommet forbi og har hilst på, på afstand selvfølgelig, men i fredags, tog han (jeg tror det er en han) mod til sig og ja, se bare her hvem der kiggede ind til mig! Kalder ham for Preben.


Elsker sådanne øjeblikke. 
Mit skrivebord står henne ved vinduet, og jeg var i gang med at tjekke min mail da han kom.

Er han ikke skøn.

Håber i alle har haft en rigtig dejlig weekend. Jeg vil tilbage til min DIY, så den kan komme videre til jer :)


1 kommentar:

  1. Ihhh hvor er han sød, jeg vil også have en Preben
    God snar-påske til dig

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...