25. okt. 2013

Har forsøgt at få en video presset ind

Men, desværre har der bare været alt, alt, alt for meget i denne uge.
Den har været presset sammen af den ene aftale efter den anden, og så lige pludselig uden at jeg fik set mig om, gik det hen og blev fredag. Så i denne uge kommer der ingen fredags video, men ideerne er heller ikke ligefrem sprunget frem for mit indre øje må jeg nok indrømme. 

Det kreative jeg har præsteret i denne uge er et græskar hoved og et par hæklede julemands handsker.

Så grundet aftaler med forskellige mennesker, besøg hos dejlige venner og en dag sammen med en skøn veninde oveni planlægningen og forberedelse af min lille halloween komsammen i morgen samt en bunke dårlige undskyldninger, ja så har jeg bare ikke nået det. Beklager.

Når det så går hen og bliver fredag i næste uge, ja så skulle der meget gerne ligge en ny video klar. Men hvad den kommer til at handle om, ja det ved jeg faktisk ikke endnu, nogen ideer?

Håber du får en dejlig weekend derude :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...