5. okt. 2013

Så blev det fredag, øh i går

Var så irriteret i går, til sidst, at jeg opgav at uploade fredagens video... 
Jeg havde en computer som ikke var helt enig med mig i at denne video skulle vises.
Så den besluttede sig for at hver gang vi var 91% færdige, lukkede den ned, og vi kunne starte forfra.

Men nu er den her!
Der var to der i onsdags gættede med Frk. Tina og Strimmel, hvis i klikker på deres navne her, kommer i videre til deres blogs :)
De havde begge gættet rigtigt i at dagens video havde noget med quilling at gøre.
I denne video vil jeg vise jer hvordan jeg har lavet selve blomsten på denne gave æske.
Dog skal det lige siges at farverne er anderledes og jeg har i videoen ikke lavet hver enkelt blad to farvet, som denne blomst er der. Men ideen er den samme.

Nu skal jeg så lige huske at takke Strimmel med bloggen Mit Imaginatorium, som har lært mig at quille, og for hendes STORE tålmodighed med mine mange spørgsmål og "hvad synes du strimmel? Skal den være..."


I blomsten på æsken har jeg sat en dekorativ knappenål.
Bare lige for at pynte lidt ekstra.


Håber i har en god weekend derude :)
& husk at du altid er velkommen til at komme med gode ideer til hvad du kunne tænke dig at se, eller har nogle spørgsmål :)



2 kommentarer:

  1. Iiih hvor er det en god video :D og den er godt nok blevet flot, kan godt se at jeg skal til at i gang hvis jeg ikke skal overhales hehe flot flot flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have strimmel :)
      Den tog også lidt tid at få i kassen... Men chancerne for at jeg overhaler dig er nok minimale

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...