16. okt. 2013

Jeg liner op med en ny teaser

Onsdag!
Det betyder 2 ting, onsdags teaser og et afsnit af Criminal Minds på kanal 5.

Criminal Minds ser jeg sammen med veninde Strimmel (strimmels blog), ja hun bor godt nok i Esbjerg, men så er det jo heldigt at facebook har en vidunderlig chat, hvor vi undervejs liiige kan finde frem til morderen. 
Det er faktisk hyggeligt, og når nu man ikke bare lige kan smutte over og se afsnitte sammen, så er det en god løsning. 

Ellers er der en masse løse ender der skal samles i dag, har en del jeg gerne vil have hæklet færdigt, have ryddet op (er mere eller mindre gjort), filmet fredagens video til jer, have overstået den daglige rengøring, skal have startet en omgang osso buco op... puha får helt varmen. Mange ting.

Så hurtigt videre til onsdags teaseren, som jeg selvfølgelig som altid håber du vil gætte med på :)
Jep det er så billedet... bare 3 elementer indgår i fredagens video, og det er mere en quick tip video... 
Altså en ide til hvad man kunne gøre, og ikke nødvendigvis med det viste produkt her.
Ydermere er det en yderst børnevenlig DIY ~ quick tip ide i får på fredag.

Men grunden til at det er dette produkt jeg anvender er dels for at vise at man kan og dels fordi jeg skal bruge det færdige resultat til en halloween fest, som en del af bordpynten... Men det kan i alt sammen se mere om på fredag (7-9-13 knock on wood, det er jo ikke altid at computeren vil som jeg gerne vil når det kommer til videoer)

Håber du vil kigge med og forhåbentligt lader dig inspirere og ja hvis du har noget du gerne vil se gjort, eller bare en ide, et spørgsmål så skriv endeligt :)

Hav en god dag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...