26. feb. 2014

Et tillykke med fødselsdagen POP

Iiiiiiiiiiii dag er det Milla´s fødselsdag, hurra, hurra, hurra.....

Min veninde har fødselsdag i dag, og jeg tænkte at jeg ville gøre lidt ekstra ud af kortet i år. 
Rundt omkring på nettet havde jeg set disse flade kort, og når man fik dem åbnet var der sådan lidt Trold-Ud-Af-Æsken over dem :) De er SÅ flotte! 
Men jeg kunne ikke finde nogen DIY til hvordan de var lavet, så tænkte jeg ville lave en selv, og så dele den med jer :)

Men vi starter lige med et par billeder så i er mere med på hvad det egentligt er jeg snakker om ;)

Her ses kortet, som det ser ud når hun får det ud af kurverten, meget Plain Jane over det....

MEN når man så får det åbnet ja så er det en helt anden historie

Flot ikke? I får hele kortet at se sidst i videoen :)
Men indtil da så er her lige et par ekstra close up billeder




Og nå ja selve kortet kan du også læse om på Hobbybodens egen blog, hvor Gitte har vist det frem :)
Hvilket jeg er ret stolt over, det må man godt være ikke??
Du kan finde hendes indlæg om kortet lige HER




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...