10. mar. 2014

Endnu en trold

Ja ved det godt, igen, igen... sker der absolut intet eller der er langt imellem der sker noget her på bloggen.
Det er ikke fordi lysten ikke er der, for det er den bestemt. Overskuddet er der bare ikke.
Der sker alt for meget hele tiden og så igen.

Men har noget at vise, sidste lørdag blev min skønne veninde Miss Mols 30 år... 
Uha slet ikke til at forstå, var jo med da hun blev 18 år, hvornår var det lige at tiden fik så travlt?!

I den anledning skulle der laves et kort, og må nok indrømme, at jeg er blevet lidt bidt af og lave mine "trold-ud-af-æsken-kort" så sådan et fik jeg lavet til hende.

I kan finde en video DIY på min You Tube kanal til hvordan man laver disse kort.
Kortet er også blevet vist på Hobbybodens blog, det indlæg kan i se lige HER

Men her får i lov og se hvordan hendes kort endte med at se ud:










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...