9. feb. 2016

So last sunday

English text is in bold and cursive
----
Så i søndags løb det store krea event af stablen i facebook gruppen The Paper Event, og hold nu op for en stor opbakning der var. Desværre kunne jeg ikke rigtig nå at fordybe mig til fulde, da jeg det meste af dagen ikke var hjemme. 

Der var to inspirations opgaver, gruppen havde fået lov at bruge 2 billeder fra 2 bloggere fra deres gæste design team, faktisk disse to, klikker du på billedet kommer du til billedets ejermand:

So on Sunday the large crea event where held in the facebook group The Paper Event, and what a lot of support there was and projects made. Unfortunately I could not really participate most of the day because I was not home.

There were two inspirations tasks, the group had been allowed to use two images from two bloggers from their guest design team, actually these two, click on the image to go to the photo owner's:




Jeg nåede lige og lave lidt gavemærker med udgangspunkt i opgave 2, fik lavet 8 gavemærker i CAS meets Mixed Media stil, tog mig en 1 time fra start til slut med alle 8 så var selv meget tilfreds

I made some tags based on the 2nd picture, I made 8 gift tags in kind a CAS meets Mixed Media type of style, took me 1 hour from start to finish with all 8 so were even very satisfied













KreaTive hilsner 
KreaTrolden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...