29. nov. 2011

Et tæppe tager form / Working on a blanket

I går aftes, tog jeg mig så endelig sammen og besluttede mig for at nu skulle der til at ske noget med det tæppe som jeg har arbejdet på siden i sommers... Tæppet er ala mormorfirkanterne, bare med cirkler i midten, jeg har foreløbigt lavet 2 DIY den ENE er om hvordan jeg har lavet cirklerne, og den ANDEN er om hvordan jeg får disse cirkler til at blive til firkanter. Nu vil jeg så lave den tredje i serien af DIYs om tæppet og det er om hvordan jeg samler det.
Det var lige en lille omvej, frem til det jeg ville vise jer. Jeg kom så langt

Yesterday evening, I finally got started making the blanket I have been working on since last summer ... The blanket is like granny squares, just with circles in the middle, I have made ​​2 DIY ONE is about how I made the circles, and the OTHER is about how I made the circles into squares. I will make a third DIY in the series of DIYs on the blanket and it's about how I put them together.

Beklager billederne ikke lige er de bedste, men klokken var mange. Her er et andet billede, tæppet er foldet, længden på tæppet er 4x det man ser på billedet nedenfor

Sorry about the pictures they are not exactly the best, but it was late.
Here is another picture, the blanket is folded, the length of the blanket is 4x what you see in the picture below


Er så også kommet frem til at der skal en del flere cirkler til, end jeg lige havde forestillet mig. Men det gør ikke det store, kan faktisk godt lide at sidde og være bedstemor

I need a few more circles, than I had imagined, so that the blanket gets the right size. But I don´t mind, actually I like to sit there and be a little bit like my grandma

3 kommentarer:

  1. Det ser vældigt godt ud ;-)

    Minder mig om, at jeg har et liggende i en kasse, der skal sys sammen, måske et vinterprojekt.

    Ha`en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Hejsa Isa,

    Lige min tanke... Eller også var det fordi, jeg var træt af at flytte rundt på kassen med cirklerne i.

    Håber du har en dejlig dag og aften :)

    PS og tak selvfølgelig :)

    SvarSlet
  3. Kan se at jeg ikke behøver at lave den tredje DIY. Hvordan man sætter firkanterne sammen er allerede vist i DIY2.

    Just noticed that I dont need to make a 3. DIY, on how to assemble the squares. How to do that is shown in the 2. DIY

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...