15. nov. 2011

Weee Posten er her

Ej, I dag er en god dag.

Posten har lige været her med en pakke, wee elsker at få pakker med posten, jo jeg ved jo godt hvad der er i dem, men alligevel, man går og venter, venter og venter, de fleste gange jeg bestiller materialer er det fra udlandet, de er altså bare lidt foran os i Danmark når det kommer til at lave kort. however ventetiden er derfor nogen gange lidt længere, men når pakke postens bil så kommer trillende ned af vores lille vej, begynder jeg straks at klappe i mine små hænder. Ja, man kan vel godt bruge sætningen "Ria-K. 5 år"
Denne gang havde jeg valgt at bruge hjemmesiden Sir Stamp a Lot
klik på billedet for at komme til deres hjemmeside
Grunden til valget af denne var at det var det eneste sted jeg kunne finde som havde ét bestemt clear stamp set som jeg bare måtte eje!!! Sætte er af mærket Stampendous! og hedder Spots Botz, min ide er at jeg vil lave interaktive kort, som selvfølgelig vil blive vist frem her på bloggen.
Nå men, her er hvad der var i pakken
  • Clear stamps - Spot´s Botz
  • Anti-Static Bag - For Heat Embossing
  • Sizzix Decorative Strip Alphabet Die - Vintage Market
  • Martha Stewart Double edge Craft Punch - Infinite Loops Trim
  • EK Success - Craft Edge Punch - Postage Stamp

Today is a good day!

The Postmann has just been here with a package, and Ijust love getting packages in the mail, when you order from another country than where you live the wait is sometimes a little longer. But when the package postal car comes rolling down our little road, I immediately begin to clap my little hands. Yes, one might well use the phrase "Ria-K. 5 years old"
This time I had chosen to use the website Sir Stamp a Lot

 
Click the photo to go to the website


 The reason for choosing this was that it was the only place I could find that had one particular clear stamp set that I just had to own! The brands name is Stampendous! and the stamp set is called Spots Botz, my idea is, that I want to create interactive cards, which of course will be on display here on the blog.
Anyway, what was in the package was (se photos above):

  • Clear stamps - Spot´s Botz
  • Anti-Static Bag - For Heat Embossing
  • Sizzix Decorative Strip Alphabet Die - Vintage Market
  • Martha Stewart Double edge Craft Punch - Infinite Loops Trim
  • EK Success - Craft Edge Punch - Postage Stamp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...