19. dec. 2012

Der er gået fnug i julen

 Herhjemme.

I første omgang var det bare for at prøve de der små mini hama perler, en perle der ikke måler mere end sølle 3mm, hvilket gør dem vildt irriterende når man kommer til at vælte den bøtte man har dem i.... Argh, for så er der mange.


Disse er blot et lille udpluk af hvad jeg fik ud af de 2000 perler der er i en pose, så har maaange


Disse lilla snefnug skal sidde på en julegave i år, personen der skal have gaven, synes lilla er den smukkeste farve i verden... ;)
Stjernerne bredte sig så til midi hama perler, du ved de gode gamle perler man legede med som barn...



Så videre til små runde perler, de blev dog forvandlet til stjerner.
Disse stjerner kalder jeg for Anna-Stjerner, hvorfor? Jo fordi hun lærte mig at lave dem, synes de er så søde, og jo større perler man bruger jo større stjerner får man, smart!


Så nu kan man vist godt sige at jeg er stjerne tosset.
Ja selv på arbejde har den i dag stået på stjerner.

Er dette nogle snefnug I kunne tænke jer at se et diagram over?
For kan hurtig lige tegne dem op...

Og hvad med stjernerne kunne i tænke jer en DIY på dem?



5 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne se nogle DIY´s :)
    Glædelig jul

    SvarSlet
  2. Jeg vil også gerne bede om en DIY ;) De er jo perfekte som et lille vedhæng på gaverne her til jul!
    Tak for gode ideer :)

    God jul

    SvarSlet
  3. Hej Sofie og Arenix,
    Jeg, om ikke så længe, uploader 3 DIY´s på de snefnug der er lavet i Hama perler. Stjernerne der er vist på sidste billede er jeg ved og lave en DIY på, den kommere senere :)

    God jul til jer og tak

    SvarSlet
  4. Fantastisk - glæder jeg mig til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super :) Regner med den kommer engang i aften, måske i morgen

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...