22. dec. 2012

Er du stjernetosset for en DIY

En video DIY...

Gad altså ikke lige en masse billed redigering og frem og tilbage, så det blev til en video DIY, min første, så bær over med mig, og sig til hvis der er noget der er lidt uklart.

Men her kommer først lige en lille materiale liste.

- 30 perler
- Fiskesnøre
- Nål (valgfri, man kan også gøre det uden)
- Lim
- og omkring 10 minutter til og lave en 

Start med og sætte 10 perler på snoren og form en ring ved og stikke nålen igennem den første perle.

Sæt 3 perler på snoren og gå tilbage igennem den 2 af de 3 perler.

Sæt 1 ny perle på snoren og fortsæt igennem den 3. perle i ringen. Dette danner den første "spids"

Således fortsætter du rundt, husk at springe 1 perle over i den inderste ring hver gang, du har lavet en "spids"

Slut med to knuder, dup lidt lim på knuden og klip fiskesnøre enderne af og vupti så har du en stjerne

Du kan også vælge at se denne video DIY... Den er uden lyd, meeen det går nok. Billede kvaliteten er ikke den bedste, hvis du altså viser DIYén på fuld skærm, men oki... ;)






2 kommentarer:

  1. God idé med en video DIY :) det kan være jeg skal bevæge mig ud i det samme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Jenny
      Det var nu mest af dovenskab skyld at jeg gjorde det... Men det gik da oki. Tror godt jeg kunne finde på det en anden gang.

      Glædelig jul til dig

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...