17. maj 2013

Har lavet en gave

Jeg har en meget betænksom og sød kollega.
Hun har fx. lært mig at quille, har haft en flaske vin med til mig -bare fordi hun kunne huske jeg kunne lide den- til tider haft små gaver med til mig, lagt chokolade i min taske og sådan... Alt er selvfølgelig gengældt og jeg synes det er så hyggeligt.

Men nu har jeg så lavet et album til hende, også kaldet for en journal. Dog valgte jeg ikke og dekorere den, det synes jeg hun selv skulle have lov til. albummet når du læser i det, kan uden problemer ligger fladt, hvilket jeg selv sætter pris på, synes det er irriterende hvis fx der er en side der står og stritter op i luften og man ikke kan ligge den ned til den ene side.

Men vil også gerne dele den med jer. Så her er lidt billeder og en lille video hvor jeg bladre gennem bogen... Beklager den dårlige video kvalitet... Men Håber i kan se ideen med bogen. Synes den minder lidt om de der gamle plet bøger, som jeg fx læste med mine forældre da jeg var lille, kalder man egentligt dem for flap bøger?




Læg gerne en kommentar, hvad synes du? 
Har andre ideer til andre slags jeg gerne vil lave... Kan man give sådan et album i gave?

Min kollega blev i hvert fald glad for albummet og jeg glæder mig til at se hvad hun gør ved det.




2 kommentarer:

  1. Wow for en lækker kreative gave at få.
    Flot arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line,
      Tak skal du have, hun har besluttet sig for at bruge den som scrap album og sætte billeder ind af hendes quilling projekter.
      Så det glæder jeg mig til at se

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...