23. maj 2013

Mit eget album

Har jo tidligere vist et albums som jeg lavede til en kollega/veninde.
Meeen det var altså ikke mit første album,
startede med og lave et til mig selv.

Har dog ikke kunne dele det med jer før nu, for det skulle først lige vises frem på ScrapFactorys hjemmeside, da det var noget jeg designede for dem.

I går blev albummet så vist, så nu kan jeg endelig dele det med jer.
For mig var albummet en stor succes oplevelse da det blev færdig.
Jeg er så vild med hvordan det endte med at se ud, og at det faktisk kan ligge fladt når det ligger åbent, som i kan se det på det nederste billede.

Jeg har valgt at bruge albummet til at skrive alt ned jeg ved og har lært gennem tiden om hvordan man bruger Copic Markers 

billedet er lånt her

Jeg lærte første gang om dem da jeg gik på design skole, for år tilbage, blev udlært i 2009.... wow er der allerede gået fire år?! Øv tiden går hurtig.

Lige pt. har jeg ikke fået skrevet/tegnet så meget der kan komme i bogen, men tænker at det er noget jeg kan sidde og hygge mig med, og så sætte i bogen efterhånden. 

Men, men, men.... 
Her kommer billederne, lad mig endelig vide hvad du synes :)

Selve albummet, her set forfra 

Og så lige et close up af teksten og sommerfuglen, jeg elsker den sommerfulg
Ja det er meningen at teksten sidder skævt og der er et lille p

Så åbner vi bogen og får lige et close up
til venstre er en oversigt over alle farver og så er det så meningen at jeg maler dem ind jeg har.... I kan se jeg er godt igang

Til højre er så den første side, der viser hvordan man farvelægger alt efter hvor man synes solen kommer fra, billederne kan vippes op og nedenunder er de så farvelagte, håber i forstår den lidt kryptiske forklaring.
Alle siderne til højre kan foldes ud, så der er flere sider end man først ser, på billedet ovenover kan I fornemme hvad jeg mener, det de sorte sider jeg snakker om

Bagest i bogen har jeg sat en lomme ind, hvor jeg kan opbevare lidt dit og dat, ting og sager

Kan i have en kreativ dag derude :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...