28. maj 2013

Veninder gør bare dagene bedre

Nu forstår jeg pludselig bedre den sms jeg modtog tidligere i dag fra en veninde!

"Er det ikke noget med at du ikke kan lide varm kakao?"

Tænkte ikke yderligere over den end at hun sikkert ville invitere mig på varm kakao og veninde hygge.
Havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at hun ville stå nogle timer senere foran min hoveddør med en gave til mig fra hende og kæresten.

Sådanne veninder gør bare dagene endnu bedre. Ikke fordi jeg elsker gaver (hmm...) men elsker hende for tanken bag.

I går aftes sad vi og skrev sammen, havde tidligere på dagen været inde til nogle undersøgelser og prøver på hospitalet, som endte ud med at jeg fik diagnosen GIGT!

Første tanke var: HVAD?! jeg er sku da kun 30?!
Men dommen blev ikke "nedsat" af den grund, så nu skal jeg igennem nogle undersøgelser for at finde ud af hvilken slags gigt det er. Back on track! Havde noget ondt af mig selv i går, og følte mig ret lille. Men hun lagde øre til (kæresten gjorde også) og jeg gik glad i seng. 

Men tilbage til hoveddøren, her stod hun så... Med en gave til mig og det sødeste kort. Hvad der stod vil jeg holde mellem hende og mig, men kan godt sige at jeg var på nippet til at tude, og stod bare og trådte mig selv over tæerne som en fem årig...

Her er hvad jeg fik 
Chokolade skeer til og lave varm chokolade og en kasse med 6 forskellige flødeboller fra Frellesen

LOVE IT!!! 


Elsker veninder!

Tak ven :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...