25. sep. 2013

Gætter du med?

Morgenkaffe - Tjek!
Morgenmad til kattene - Tjek!
Værste mogentræthed væk - Narjh ikke helt!
Onsdags teaser klar - Tjek!

& det er jo vigtigt, i denne uge har jeg arbejdet lidt, eller prøvet mig frem, med en teknik jeg ikke har brugt før. Men historien bag, eller inspiration må jeg hellere sige er en veninde der er startet på studie.
Når jeg så tænker studie, tænker jeg skole... Så siger jeg ikke mere.

Men denne teknik har været rigtig meget fremme i forbindelse med skolestart.
Så nu var muligheden der, så nu skulle den prøves af.

Så fik du også RET meget hjælp denne onsdag.
Håber der er flere der vil være med til at gætte.


Kan sige at jeg lavet et *BIP* fra start til slut. 

Håber du vil være med, vi skrives ved fredag



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...