20. sep. 2013

Er det bare mig eller...

Går tiden bare alt, alt for stærkt?
Har endnu ikke helt forstået at det endnu engang er fredag, utroligt nok eftersom det sker hver uge.... Men synes nu alligevel at det lige har været fredag.
Er jeg den eneste der har det sådan?

I alt 3 person (2 på bloggen og en 1 på facebook siden) forsøgte sig med et gæt i onsdags, i mit onsdags teaser indlæg. En ting gættede de alle rigtigt og det var emnet: Jul. Ellers var svarene

- Stempler og dekoration til vinduerne
- Vandfarve

Men ingen af dem gættede det helt nøjagtigt, og jeg vil gerne medgive at det ikke er nemt at gætte.
Det gør dog ikke at jeg sætter pris på de 3 forsøg.

Nå men, hvad sker der så i fredagens video. Jo det er en teknik hvor du både farvelægger og embosser med din Big Shot på en gang. Altså to ting på en gang. Teknikken brugte jeg sammen med en embossing plade fra Fiskars, men den kan uden tvivl bruges sammen med enhver embossing folder.
Du kan skabe smukke baggrunde, eller blot papir der matcher det du ønsker som jeg gjorde her
Den blå cirkel du ser bag de to snemænd er hvad jeg laver i denne video.
Så nu er der godt gang i julekort produktionen

Cirklerne med snemændene sidder på indersiden af kortet, og jeg har så lavet et vindue i kortets forside, med min bigshot maskine. Derudover har embosset 4 snefnug, man kan lige ane dem, med embossing powder fra Ranger der hedder holographic, som glimter så fantastisk på kortene. 

Men, men, men nu til fredagens video... Kan du have en god weekend.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...