2. sep. 2013

Halloooo...?

Jo, jo er her skam endnu... 
Men bloggen lider, har gang i lidt for meget, men fra fredag (medmindre de kreative guder ikke er med mig) så sker der nyt på bloggen. Hvad det er må du vente helt til fredag med at finde ud af.
Eller læse mere på den hemmelige side.

lidt hemmelighedskræmmeri må man gerne have, så længe det ikke påvirker nogen på en negativ måde selvfølgelig. 

Hvad er der ellers sket?! Hmm jo det kan jeg da kort lige fortælle. 
Lørdag var vi med mandens bror og kone + unger og svigermor i Djurs Sommerland.
Så har man også prøvet det. Det var så min første gang. 
Det lykkedes mig også igen at blive lettere solskoldet i den ene side af ansigtet, den højre. Hvor stor en procent chance er det for at man bliver det to gange på samme sæson? 
Næste går jeg kun med venstre side i solen... Eller noget....

Søndag stod i afslapningens tegn.
Vi tog ud og fiske ved en put ´n´take ikke langt fra hvor vi bor.
Ingen larm, ingen stress, ingen støj og ingen bed på krogen.
Men man fik luftet ud på første etage, hvilket var dejligt.

I dag er jeg simpelthen så smadret i kroppen, og i hovedet... Skyldes nok også at jeg lå vågen fra halv to til kvart i fem i morges... og så stod op her klokken syv som jeg plejer. Men der er ting der skal ordnes, person der skal snakkes med og en som skal ønskes held og lykke med sin første skoledag, nævner ingen navne men du kan da tjekke hendes blog ud HER

Kan du have en god dag derude :)
Vi skrive ved fredag (om de kreative guder vil det)



2 kommentarer:

  1. Hvad er det? ;o)
    Er spændt på at se hvad det er.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du vente med at se indtil fredag ;)
      Men tror det bliver godt, jeg hygger mig i hvert fald :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...