11. sep. 2013

Onsdags Teaser

Definitionen af ordet "Teaser" er:
"Teaser (reklametype) – en reklametype, hvor centrale oplysninger (fx produktnavnet) udelades, så læseren er nødt til at gætte."
Så det er hvad du får her om onsdagen fremover... Et lille teaser billede om hvad fredagens video har at byde på
Kan du gætte hvad jeg har i ærmet til på fredag?


Hvad sker der så ellers her hos mig?!
Ikke det store, går jo desværre stadigt hjemme og afventer en afgørelse i min sygdagpenge sag. 

I weekenden skal jeg på et MEGET TILTRÆNGT veninde besøg. 
Så bette mis, mini mis og mand bliver efterladt alene hjemme, men går jo nok også.
GLÆDER mig bare så meget til at komme hjemmefra og bare slappe af, ligge alle mine bekymringer hjemme (som om det kommer til at ske) og bare nyde 2 dage med ren afslapning, fantastisk god mad (min veninde laver den lækreste mad, også selvom det bare lige var hvad hun havde) & skræmmende godt selskab.

Men, men, men først skal jeg lige have sendt min første "rigtige" video afsted på You Tube kanalen:
Så kom og vær med fra start hvis du har lyst :)

vi ses fredag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...