4. sep. 2014

Blip ding bo dot ....

Eller hvordan rumvæsner nu snakker.
Sådan forestiller jeg mig deres sprog. hehe.

Vil gerne præsentere dig for rum-tvillingerne, hmm har faktisk ikke fundet et navn til dem endnu...
Hvad synes du de skal hedde??

Klikker du på linket kommer du til Saxo´s hjemmeside hvor bogen kan købes, jeg lånte den på biblioteket, da jeg skulle lære en veninde at hækle med udgangspunkt i den.

Dog fandt jeg 3 fejl i selve opskriften, ved ikke om det er kommet under oversætningen af den, eller en fejl 40 (hvilke jeg selv er ret gode til at lave)
Men det er bare så du ved det, hvis du skulle få lyst til at give dig i kast med dem

DRUM ROLL PLEASE




Og se så lige den morgen jeg stod op til i dag, er det ikke fantastisk??








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...