27. aug. 2014

En personlig udfordring

Havde givet mig selv en lille (for mig stor) udfordring.
Inden jeg måtte tage nogle af mine krea-fødselsdags-gaver i brug skulle jeg lavet et maskulint kort!

DÈT er ikke min stærke side, men står altid, uden undtagelse og mangler et maskulint kort, til når fx min far har fødselsdag. Så startede med at gå på nettet for at finde inspiration til mit kort.

Jeg fandt så frem til en svg fil af en vest (du får linket HER) og tænkte at det kunne da laves til et maskulingt kort. Temaet for vesten som du ser via linket er fiskeri... Men det var ikke lige det jeg gik efter, nok mere et håndværker kort. Men ja denne type kort kan jo laves om til mange forskellige veste... Fiskeri, håndværker, jæger... Det er vel egentligt kun fantasien der sætter grænser.

Så videre til min lille (læs meget store) stempel samling, og lede efter maskuline stempler, og nej dem har jeg faktisk ikke nogen af, andet end et med nogle forskellige tekster og så et med en masse fodbolde, nogle robotter og så et stempelsæt der omhandler rummet... Hvad gør man så? 
Man går atter i tænke boks og så var det jeg kom i tanke om jeg havde en endnu ubrugt die fra Die Namics som hedder Tool Charms som jeg har købt hos hobbyboden.

Men her er mit bud på et maskulint kort 




Og så til min værktøjs-liste
(klikker du på dem kommer du hen til hvor jeg har købt dem)

Creme farvet karton (kan ikke huske hvor det er købt)
Sort pen (ethvert mærke kan bruges)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...