25. aug. 2014

Dyrer end forventet søndags-tur

I går søndag, minede mest af alt om en efterårsdag.
Men det afholdte nu ikke os fra at kører en tur ud i det danske :) 

Turen endte i Netto, vi skulle bare lige have til aftensmaden, men den indkøbstur blev da lige 100,- dyre end egentligt planlagt. De har jo hobby ting på hylderne i denne uge. Der var udover det du kan se på billedet, sågar stempel sæt, blonde washi tape, simili sten udformet som hjerter og stjerner og ja punches var der også, der var sikkert også mere end hvad jeg lige så.
Selvom jeg er stamp-crazy så købte jeg faktisk ikke nogen, så var lidt stolt af mig selv. 

Når nu snakken lige er kommet ind på stempler, kan jeg lige give dig et lille fif til hvordan du selv kan lave stempler. Jeg var sammen med en veninde i lørdags og hende havde jeg lavet tre stemper til. Det jeg havde gjort var at skærer "stemplet" ud på min big shot maskine, men har du ikke sådan en, ja så kan man jo skærer dem ud i hånden tænker jeg :) Det du skal bruge er et motiv, og noget fun foam, som jeg mener hedder mogummi på dansk, ej ved det faktisk ikke.... Hvis du ved det er du så ikke sød lige og smide mig en kommentar ?? Tak.

Men jeg skar motivet ud 2 gange og limede dem ovenpå hinanden, og så limede jeg dem fast til et stykke træ og 1...2...3 så var der lige tre stempler.

Tilbage til i går. Her er lige et billede af hvad jeg fik hevet ned fra hylderne og med hjem.

Ja ved godt billedet ikke lige er den bedste kvalitet, men (og ja her kommer min dårlige dovne undskyldning) det er taget på værkstedet, hvor det eneste lys jeg orkede at tænde var den ene bordlampe.... 
Men det er sådan nogle matte halv perler, 2 x træ accessories og sådan et dato stempel 

Der hvor mit krea-navn står, sådan der lige mellem pakkerne, jep det er et kort jeg gik i gang med, men det er dog endnu ikke færdigt, ja orkede det ikke, så det må komme på senere... hehe. 

Håber du har haft en god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...