20. aug. 2014

Hip hurra & tra la la la ...

Eller noget i den stil.

05-08
Dette er den dag jeg har fødsesldag. Årstallet jeg er født er ikke så vigtigt, længere i hvert fald.
I år havde jeg primært ønsket mig penge, da jeg skulle til London, hvilket jeg også var i sidste uge :) Vi kom hjem i søndags, efter en virkelig lækker las ferie Allerede på vej hjem var veninde og jeg i gang med at finde ud af hvornår vi kunne komme afsted igen.

Glæder mig allerede til næste tur, hehe. 
Dog er jeg sikker på at jeg kan leve længe på denne.

Nå men tilbage til min fødselsdag, vil da lige billed-spamme lidt med alle de lækre krea ting jeg fik, også fordi nogle af dem muligvis kommer til at optræde i de kommende videoer :)

Lækre designer papirer i vintage/rosa stil




Symagasin købt i London af penge jeg fik af svigermor (mangler stadig 4 som kommer med posten) og et butterick mønster 



Så blev det også til 2 lækre stempel sæt fra Avery Elle
1. Whats up?
2. Bright days

Samt stemplet Star Galaxy fra Hero Arts

Et lækkert stempelsæt med tilhørende die fra Mama Elephant ved navn Up and Away + Cuts og så lige den lille die der hedder confetti og den glæder jeg mig til at få brugt

Memory box 2 dies "Mini Gears" og "Baby Script" og 1 stencil der hedder "Star Dust"

2 dies fra Marianne Design "LR0323" og "LR0324"
og en die fra Penny Black "Heart string"

Og en bunke dies fra Lawn Fawn
"Scripty Hello"
"LF497"
"Spring Showers"
"Speech Bubble Border"
"Louie´s 123s"

Fik også denne trolly af mine forældre, billedet er lånt fra IKEA´s hjemmeside
Og jeg elsker den allerede selvom den ikke er taget i brug

Og så til lidt køb fra London, for egne penge. 1 linal fra Tim Holtz, en ergonomisk opsprætter 5 stempler og 1 notcher


YAY!!! Love It
Tak for alle de dejlige krea gaver
 og tak for den lækre cardigan jeg fik i London kære veninde.







2 kommentarer:

  1. Fede gaver glæder mig til og se hvordan du bruger stemplerne

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også rigtig glad for hver og en af dem :)
      Og glæder mig også selv til at se hvad der kommr ud af de mange herligheder

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...