18. nov. 2014

11 årig hæklenåle designer

Dagens indlæg i dag skulle egentligt have omhandlet noget helt andet, men ja det fik post danmark ødelagt, tak for det. Så det indlæg må i have til gode. 

Men så kan jeg da fortælle om noget andet positivt jeg har oplevet i forrige weekend.
Jeg har to niecer, Alexandra og Frederikke.

Frederikke maler/tegner de mest fantastiske billeder, når hun viser hendes tegninger/skitser frem, bliver jeg lige overrasket over hvor god hun er hver gang. Håber af hjertet at hun bliver ved med og male, tror nemlig hun kan nå langt.

Alexandra derimod er vist mest til madlavning :)
Men så her i sidste weekend var hun min rednings-pige når det kommer til hæklenåle.
På grund af mine gigt plagede håndled kan jeg ikke længere bruge de der tynde stål hæklenåle, og ja de har faktisk bare fået lov at passe sig selv.

MEN så var det at Alexandra er begyndt at være kreativ med de der loom bands, og vupti, 1-2-3 så havde hun ordnet to hæklenåle til mig så de atter kunne tages i brug, ih hvor var det en glad faster der drog hjem mod Randers efter en hyggelig dag sammen med familien. 

Så tag det som et tip, har du også de der møg irriterende tynde hæklenåle du ikke får brugt, og kender et barn med interessen for loom bands, så fedt dig ind hos dem, for det virker.

Se bare her



Men søde Alex, du mangler et par stykker endnu ;) hehe

Må se om jeg ikke kan fedte for hende næste gang vi ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...