12. dec. 2014

11 dage tilbage

Så er der kun 11 dage tilbage til juleaften

Er du helt klar, eller mangler du liiige det sidste?
Jeg er klar.
Gaverne er klar.
Kattene er klar, de smutter alligevel ovenpå når huset fyldes med stemningsfyldte mennesker, men så er det jo godt at der både bydes på kølig vand, og vådkost når man trisser ovenpå, og mon ikke der kommer en venlig sjæl op i ny og næ med en lille godbid, eller et velplaceret nus bag ens øre?! Jov det tror jeg da nok kommer til at ske.

Kan du gætte hvad der skete torsdag kl 13:43??
Nej, så lad mig endelig dele det med dig. 
Jeg blev færdig med mit kæmpe tæppe projekt, og det står indpakket og med gavemærke og venter på en forhåbentlig overrasket og glad modtager.

Jeg følte mig så lettet da jeg kunne stå og se på pakken bare så stolt på vores ekstra spisebord.
Så i går fredag var en lidt underlig dag, for "normalvis" ville jeg jo sidde med tæppet og knokle på det, men det var jo færdigt. Så ja jeg kørte ud og købte de sidste julegaver, og så følte jeg mig rastløs.
Men så blev jeg træt, som i meget træt.

Nu til dagens kort.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...