26. dec. 2014

Skal vi åbne gaver nu?

Hvad så? Havde du en god juleaften? 
Håber jeg du havde. Selv havde jeg besøg af mine forældre, svigermor, kærestens moster og ja så os og de små misser. Super hyggelig aften. Kom også først i seng halv tre... Gab jeg var træt 

Tror ikke jeg har glædet mig så meget til at åbne gaver juleaften, siden jeg var barn, som jeg gjorde det denne juleaften.

Men ja, grunden var jo at jeg havde lavet et Einstein Tæppe til kæresten. 
Personligt troede jeg han havde gættet det, men da han delte gaver ud, tog den store og så at der pludselig var et andet gavemærke på, og så endda et med hans navn, blev han helt forvirret (siden det blev pakket ind havde jeg sat et gavemærke på hvor der stod fra Lise til Erik, det er mine forældre, så han skulle tro det var et tæppe hæklet af mig, fra min mor til min far) hans ansigt da han så tæppet første gang var ubeskriveligt hehehe.

Vil du se tæppet??
Tæppet måler 3.50m x 1.50m - Kan slet ikke nu fatte at jeg har lavet det
Tæppet er hæklet i Tunesisk hækling også kaldet at hakke
På bagsiden er der syet fleece på
På det sidste billede kan du se selv Mis Ofelia har godkendt tæppet.
Grafen tæppet er hæklet efter kan købes HER






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...