18. dec. 2014

6 dage tilbage

Uha fik godt nok spist julemad i går så det basker,
julemedister, hvide og brune kartofler, sovs (den slags der hænger ved kartoflerne)
Og så skulle ris ala manden lige prøve laves inden den 24, da det er første gang jeg skal lave den juleaften. Fik dog ikke smagt på den, for var simpelthen så MÆT.

Nå men mens vi sad og spise udbrød kæresten:" Jeg vil gerne have du laver de hvide kartofler juleaften" Kiggede lidt spøjst på ham, spurgte om han tog pis på mig, skal lige indskyde her at jeg personligt ikke kan lide kogte kartofler, han svarede "nej det fordi de er perfekte, de er som en perfekt kogt kartoffel skal være" må indrømme, tror nok mere det er sorten end det var mig. Men tager komplimenten til mig og køber denne sort igen til juleaften, hehe.

I dag skal jeg være sammen med en veninde som er lige så kugle skør som jeg selv er, og jeg glæder virkelig meget til at se hende, og få grinet højlydt på åben gade. Men der er altså godt nok lang tid til i eftermiddag desværre.

Dagens kort.
Det jeg havde i tankerne da jeg lavede kortet var "gammel jul, vintage..." synes selv det er lykkedes ret godt for mig, og er efterhånden ved og være mere fortrolig med denne nye kort stil jeg har vist frem i denne lille mini serie.

Synes det så rigtig sødt at kaninen og aben dannede et lille julehjerte med deres to slikstokke :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...